dinsdag 1 maart 2011

Verlost van het virus!

Dit weekend kregen we op onze computer bericht dat hij geïnfecteerd was door verschillende virussen (oa. Trojaanse paarden). We kregen constant pop-ups met veiligheidswaarschuwingen. Eerst konden we die gewoon uit klikken maar op den duur konden we niets meer doen op onze computer. Hrrrr...
Blijkbaar waren de boodschappen op zich virussen want 'System Tool' (zo noemt dit 'virus') geeft een verscheidenheid aan besmettingen en valse veiligheidswaarschuwingen  weer, om u te laten denken dat uw computer is besmet. Het enige wat je op den duur nog kan doen is klikken op 'problemen oplossen'. System Tool geeft dan aan dat u dient te betalen voor een volledige versie van het programma, om deze niet-bestaande besmettingen te verwijderen.

Gelukkig vond mijn hubbie info over hoe 'System tools' van uw computer te verwijderen.
Nu kunnen we thuis terug naar hartenlust surfen en bloggen.

Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Kleine spruit had zichop school eens nat gemaakt en kwam thuis met een ander giletje. Ik vond dat zo'n mooi modelletje dat ik vorige week aan Juf Elien vroeg of ik dat giletje eens mocht lenen om het patroon over te tekenen. Dit weekend tekende ik het patroon over en het giletje zit zo goed als ineen.

Als het volledig klaar is, krijgen julie hier zeker de foto's te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten