dinsdag 7 september 2010

Winterrokje

Vandaag maakte ik dit winterrokje met grote, roze bloemen. Als er roze in zit, kan het zeker niet mis zijn voor kleine spruit. De stof haalde ik eigenlijk bij een winkel die decoratiestoffen (voor gordijnen, meubels,..) verkoopt. Het was een restje en ik kon het echt niet laten liggen. Ik had direct dit rokje in gedachten.
De stof is vrij dik doordat ze eigenlijk uit twee lagen is opgebouwd. Hierdoor staat ze redelijk stijf maar dit heeft als voordeel dat het rokje mooi wijd staat. De binnenkant is een roze fluweelachtige laag, lekker warm en vooral roze!


Nog enkele details: ritssluiting achteraan en 2 verstelbare rekkertjes.

3 opmerkingen:

  1. Zo schooooonnnnnnn!!!! Ik moet dringend naar dat decoratiewinkeltje!!! Effe een routebeschrijving? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stof! Erg leuk rokje ook, is het een eigen patroon?

    BeantwoordenVerwijderen