zaterdag 14 augustus 2010

Stylish blogger award!!

Joepie!! Ik kreeg de Stylish Blogger Award van Pippelotje. Bedankt!


De regels:

Vertel 5 random facts over jezelf en tag 5 andere stylish bloggers.

5 weetjes over mezelf:
  1. ik haat huishoudelijk werk;
  2. ik kan de enkele grijze haren voorlopig nog gewoon uittrekken;
  3. het liefst reizen we naar Aziƫ, we houden enorm van de Aziatische cultuur en natuurlijk het eten...;
  4. volgende week ben ik jarig!;
  5. ik ben nogal 'picky' of lekker wat eten betreft.
En nu het moeilijke deel; 5 anderen een stylish blogger award toekennen. Ik heb zitten zoeken op het net of er ergens werd bijgehouden wie deze award al heeft gekregen, maar blijkbaar bestaat er zo geen lijst.
Het kan dus zijn dat deze 5 hem al gekregen hebben maar ja, ze hebben hem dan ook dubbel en dik verdiend!
  1. Stofjes en lapjes
  2. Rood met witte stipjes
  3. Polkadotjes
  4. Vermiljoen
  5. Emma en Mona
Veel plezier ermee!!

1 opmerking: